Verantwoording

VERANTWOORDING SUBSIDIE STICHTING AMSTERDAM 750

Als je subsidie ontvangt van Stichting Amsterdam 750, willen we na afloop graag weten hoe het project verlopen is en hoe de subsidie besteed is. Hieronder en in dit document kun je lezen wat we van je verwachten bij de verantwoording.
Let op: de verantwoordingseisen zijn verschillen per aanvraag van 10.000, 20.000 of 50.000 euro. Heb je na het lezen nog vragen? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.

Aanvragen van 10.000 euro

Subsidies van 10.000 euro worden direct na toekenning volledig uitgekeerd. Dat betekent dat je de 10.000 euro bedrag binnen vijftien werkdagen na de verzending van de beschikkingsbrief op je bankrekening ontvangt.  In de beschikkingsbrief kun je lezen welke verplichtingen de subsidie met zich meebrengt.

De verantwoording van de subsidie van 10.000 euro:

Aanvragen van 20.000 euro
Aanvragers van 20.000 euro ontvangen binnen vier weken na het toekenningsbesluit 90% van het toegekende subsidiebedrag (18.000 euro) . Dit voorschot wordt automatisch uitbetaald, tenzij je hier in het aanvraagformulier anders om hebt verzocht. In de beschikkingsbrief kun je lezen welke verplichtingen de subsidie met zich meebrengt.

De verantwoording van de subsidie van 20.000 euro:

Na een positieve beoordeling van je verantwoording ontvang je de resterende 10% van je subsidie.

Aanvragen van 50.000 euro
Aanvragers van 50.000 euro ontvangen binnen vier weken na het toekenningsbesluit 90% van het toegekende subsidiebedrag (45.000 euro) . Dit voorschot wordt automatisch uitbetaald, tenzij je hier in het aanvraagformulier anders om hebt verzocht. In de beschikkingsbrief kun je lezen welke verplichtingen de subsidie met zich meebrengt. De verantwoording van de subsidie van 50.000 euro:

Stichting Amsterdam 750, 2023, wijzigingen voorbehouden. Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend.