Subsidieronde Stadsdeel Zuid

Voor aanvragers uit Stadsdeel Zuid

Online via mijnamsterdam750.nl

Vrijdag 15 maart 2024

Inwoners en organisaties uit Stadsdeel Zuid kunnen vanaf vrijdag 15 maart 2024 om 09:00 een aanvraag doen bij Stichting Amsterdam 750.

Let op: aanvragen voor 20.000 of 50.000 euro is niet meer mogelijk.

Voor wie?

Kom jij uit Stadsdeel Zuid, en heb je een idee dat:

Dan is een subsidie van Stichting Amsterdam 750 misschien iets voor jou. Je kunt bij ons aanvragen voor 10.000, 20.000 of 50.000 euro.

Vragen?

Lees hier meer over het doen van een aanvraag. Heb je vooraf vragen of wil je jouw plannen aan ons voorleggen? In aanloop naar 15 maart zijn er spreekuren en zijn wij aanwezig in Stadsdeel Zuid, kijk hier voor de data en voor het maken van een afspraak. Ook zijn er informatiebijeenkomsten die je kunt bezoeken.

Je aanvraag indienen bij Stichting Amsterdam 750

Heb je besloten een subsidieaanvraag te doen? Lees dan hier het stappenplan voor een aanvraag. Maak een account aan op mijnamsterdam750.nl. Dat is de plek waar je je aanvraag indient en de benodigde documenten kunt uploaden. De termijn om je plannen in te dienen sluit uiterlijk op 28 maart om 16:00. Wij behandelen aanvragen op volgorde van binnenkomst, dus wees er op tijd bij! Bij een grote toestroom van aanvragen kan de subsidieronde eerder sluiten.

Kom je uit Stadsdeel Zuid en lukt het je niet om mee te doen aan de Subsidieronde van Stichting Amsterdam 750 in maart 2024? In september 2024 sluiten we af met een ronde voor de hele stad. Bij deze laatste ronde krijgt iedereen die woont of gevestigd is in de Gemeente Amsterdam en stadsgebied Weesp de kans een aanvraag in te dienen.

Let op: aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. De tekst zoals opgenomen in de Subsidieregeling en bijbehorende toelichting is leidend.