De Buurtkamer van West

De Buurtkamer in de Baarsjes is een plek van verbinding, ontmoeting, samen zijn en elkaar leren kennen. Dat gebeurt door middel van eten, theater, en muziek en samenwerkingen met theatermensen, koks, kunstenaars en muzikanten. De programmering wordt in aanloop naar de verjaardag van Amsterdam uitgebreid met gratis toegankelijke theateroptredens van theatergroep Blond & Blauw, en de uitbreiding van het bestaande concept Eten met je Buren met een extra dag per week.

De Buurtkamer van West is een project van Stichting Meneer Howard met samenwerkingspartners Blond & Blauw Theaterproducties, kok en kunstenaar Nosrat Mansouri Gilani en kunstenares en natuureducator Mirjam Aalbers. Stichting Amsterdam 750 steunt het project met subsidie van 20.000 euro.

Heb jij ook een goed idee voor de viering van Amsterdam 750? Doe mee!