Informatiebijeenkomst OBA De Banne (Stadsdeel Noord)

Donderdag 18 juli 18:00 - 20:00

Op 2 september start de laatste subsidieronde voor aanvragen uit heel Amsterdam en Weesp. Voorafgaand organiseren wij op donderdag 18 juli een informatiebijeenkomst in OBA De Banne in stadsdeel Noord.

Tijdens de informatiebijeenkomst van 18:00 tot 20:00 zal Anne Schaepman, directeur van Stichting Amsterdam 750, een toelichting geven op het werk van de stichting. We vertellen over de verschillende programmalijnen en geven tips voor je aanvraag. Ook als je nog geen concreet idee hebt maar meer over de regeling en mogelijkheden wilt weten ben je van harte welkom! Na afloop is er nog ruim de gelegenheid voor vragen.

Wil je komen? Dan vragen we je dit vooraf door te geven omdat er bepekt plek is. Je kan je aanmelden voor de informatiebijeenkomst via onderstaand formulier. Kun je niet op 18 juli? Wij gaan in de maanden juni en juli in elk stadsdeel een informatiebijeenkomst organiseren. Er komen binnenkort extra opties online.