Feestelijke start subsidieronde Stadsdeel West op 18 maart

#stadsdeel west

Informeren, inspireren en verbinden; dat hebben wij met een klein gezelschap in buurtcentrum de Mansveltschool gedaan samen met buurtbewoners en organisaties uit West.

Na een openingsspeech van stadsdeelvoorzitter Fenna Ulichki legden wij uit dat Amsterdammers aan zet zijn voor de invulling van de viering van Amsterdam 750. De lokale helden Saadia Aknarij van stichting Aknarij West en Tanja Henn van stichting Buurtlicht vertelden hoe ze al jaren verbindingen leggen met diverse en kwetsbare groepen uit West.

Wij danken buurtkeuken Aknarij voor de voortreffelijke catering en alle genodigden die hun organisatie/buurt vertegenwoordigden.

Kon je er niet bij zijn, maar heb je nog vragen te stellen? De precieze voorwaarden en mogelijkheden van deze regeling zijn te lezen op stichting.amsterdam750.nl.

Wil je liever even langskomen voor meer informatie? Volgende week woensdag 30 maart om 12.00 houden wij een spreekuur bij stichting Samen Kracht bij de Gibraltar speeltuin in West. Vragen over een aanvraag of mogelijkheden bespreken? Kom langs!