Online Spreekuur

Op 2 september 2024 organiseert Stichting Amsterdam 750 een laatste subsidieronde voor alle Amsterdammers en Weespers.

Ben je bezig met een aanvraag en heb je concrete vragen over de subsidieregeling? En worden je vragen niet beantwoord in ons stappenplan of in de veelgestelde vragen? Dan kun je een online spreekuur reserveren.

Zit je nog in de oriënterende fase? Dan ben je meer dan welkom bij één van onze informatiebijeenkomsten. In aanloop naar de laatste subsidieronde zullen wij in elk stadsdeel een informatiebijeenkomst organiseren. Tijdens een informatiebijeenkomst geven we toelichting op de subsidieregeling en mogelijkheden om subsidie aan te vragen voor jouw idee. Ook is er gelegenheid om andere potentiële aanvragers te spreken en onderling ideeën uitwisselen. Na afloop van een bijeenkomst kun je ook vragen aan ons stellen.

Het is niet mogelijk je plan voor de subsidieronde aan ons te presenteren. Door de enorme belangstelling lukt het helaas niet met iedereen persoonlijk van gedachten te wisselen over de aanvraag.

Reserveren spreekuur

Doorloop onderstaande vragen om te kijken of je een spreekuur kunt reserveren. Heb je concrete vragen over de subsidieregeling? Dan krijg je na de laatste stap een link naar een reserveringsformulier.

Wil je subsidie aanvragen bij Stichting Amsterdam 750?

Dit spreekuur is alleen om je te helpen bij de voorbereiding van een subsidieaanvraag in september 2024. Je kan daarom geen spreekuur reserveren.

Ben je woonachtig (als particulier) of gevestigd (als organisatie zonder winstoogmerk) in Amsterdam?

Stichting Amsterdam 750 geeft alleen subsidie aan particulieren of organisaties uit Amsterdam. Je kan daarom geen spreekuur reserveren.

Heb je al een concreet plan voor een aanvraag of zit je nog in de orienterende fase?

Je kunt nu geen spreekuur boeken, maar we nodigen je graag uit voor een informatiebijeenkomst. De informatiebijeenkomsten komen in mei onze agenda.

Tijdens spreekuren helpen wij Amsterdammers die al bezig zijn met de aanvraag en concrete vragen hebben over de regeling.

Heb je concrete vragen? Of wil je jouw plan aan ons presenteren?

Tijdens een spreekuur hebben we 20 minuten de tijd om je te helpen met concrete vragen.

We worden enorm enthousiast van alle ideeën en plannen! We hebben alleen maar een klein team en beperkte tijd. Het spreekuur is met medewerker van de stichting, maar niet met een behandelaar of adviseur die de aanvraag beoordeelt. Daarom kun je geen spreekuur boeken, we doen vooraf geen uitspraken over je kansen en pitchen kan alleen via een aanvraag.

Heb je de veelgestelde vragen bekeken en het stappenplan doorgenomen?

We hebben een klein team en beperkt ruimte voor spreekuren. We willen je daarom vragen eerst de veelgestelde vragen en ons stappenplan door te nemen.

Als je daarna nog steeds vragen hebt staan we je graag te woord.

We spreken graag online met je af.

Klik hier om een afspraak te reserveren.

Herstart