Subsidieronde alle Stadsdelen & Weesp

Voor aanvragers uit alle stadsdelen en Weesp

Online via mijnamsterdam750.nl

Maandag 2 september 2024

Inwoners en organisaties uit Amsterdam & Weesp kunnen vanaf maandag 2 september 2024 om 09:00 subsidie aanvragen bij Stichting Amsterdam 750. Deze ronde volgt na de eerdere aanvraagrondes van Stichting Amsterdam 750 voor elk afzonderlijk stadsdeel.

Voor wie?

Kom jij uit Amsterdam, Driemond of Weesp, en heb je een idee dat:

Dan is een subsidie van Stichting Amsterdam 750 misschien iets voor jou. Je kunt bij ons aanvragen voor 10.000, 20.000 of 50.000 euro. Ook al wij je eerdere aanvraag voor je stadsdeel hebben afgewezen kun je opnieuw een poging doen.

Vragen?

Lees hier meer over het doen van een aanvraag. Heb je vooraf vragen of wil je jouw plannen aan ons voorleggen? In aanloop naar 2 september zijn er spreekuren en zijn wij aanwezig heel Amsterdam en zijn er informatiebijeenkomsten die je kunt bezoeken. Meer informatie hierover verschijnt later op onze website.

Je aanvraag indienen bij Stichting Amsterdam 750

Heb je besloten een subsidieaanvraag te doen? Lees dan hier het stappenplan voor een aanvraag. Maak een account aan op mijnamsterdam750.nl. Dat is de plek waar je je aanvraag indient en de benodigde documenten kunt uploaden. De termijn om je plannen in te dienen sluit uiterlijk op 15 september om 16:00. Wij behandelen aanvragen op volgorde van binnenkomst, dus wees er op tijd bij! Bij een grote toestroom van aanvragen kan de subsidieronde eerder sluiten.

Wil je eerder een aanvraag doen? In 2022, 2023 en 2024 organiseren wij voor alle Stadsdelen en Weesp eigen subsidierondes.

Let op: aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. De tekst zoals opgenomen in de Subsidieregeling en bijbehorende toelichting is leidend.